9 Nov 2012

3-1=2 BAYANGKAN INI NYAWA!!!



TERSENYUMLAH WAHAI BIBIR, BIARPUN ENGKAU SEMBUNYIKAN 1001 KEDUKAAN... beginilah hariku... 1 senyuman mampu aku sembunyikan 1001 kedukaan.. di mana tempat mengadu? di situlah baiknya airr mata ini mengalir, kerna setiap keikhlasan itu akan terlerai 1001 hikmahnya... ya Allah, seandainya kau tahu betapa sakitnya hati ini.. maka kau sembuhkanlah ianya dengan kegembiraan, kerana aku tahu.. ada yang tertulis buatku yang lebih indah dan baik...

jadikanlah dia ( junaidi bin talib ) yang terakhir meskipun dia bukan yang pertama... oh dunia! penuh dengan kemuslihatan... mana muslihat manusia sesama manusia, manusia sesama syaitan..mungkin juga manusia sesama alam ada?? ( O_o ) mungkinkahh~ ?? setiap pasangan inginkan kebahagiaan, bukankah begitu?? teringin sesekali masalah tu takkan muncul... tapi apa boleh aku lakukan? kalau itu dah tertulis buatku... nak face setiap masalah sangatlah berat bagiku..tapi demi hati...amatlah senang..hanya perlu cuba, cuba dan cuba hingga selesai...itu lah cara aku...tapi kadang-2 ianya tak berbaloi, macam sekarang..mengapakah???!! sedih..:-( 

marah, marah dan terus marah... inikah? emosi marah tidak harus menguasai diri kerana ianya akan mendatangkan keretakan dalam sesebuah hubungan.. ( c&p ).........                                     
bagi aku..memang dan seharusnya stiap individu bila dah problema tu datang, kemarahan tu memang ada, tapi janganlah sampai nak mula berfikir putuskan hubungan dan cari pasangan lain yg lebih memahami perasaan diri yg sebenar.. kamu ingat, tiada perasaan kah kalau kamu buat begitu? eih..aku rasa dah berlambak problema aku buat, x lah sampai gitu..tapi kenapaa kau begitu wahai sii cintaa?? ( junaidi bin talib ) ah! tertanya-2 aku.... ( hohohoo~ aku dah marahhh! )



the conclusion is... i love him.. forever never end till die... jun, junaidi in my heart....

sekian telima la kasihh~



0 ulasan:

Catat Ulasan